Fairmummy.blogspot.com

Wednesday 13 March 2013

Orang gaji & Datin...

Perbualan antara org gaji n puan rumah Datin Maimun kedaung mintak naik gaji... Bibik : "Datin, saya nak minta naik gaji...!" Datin : "kenapa saya harus naikkan gaji kamu?" Bibik : "ada 3 alasan nyonya..! Pertama saya membersihkan rumah lebih bersih daripada Datin." Datin : "Siapa yang cakap?". Bibik : "Dato' yang cakap". Datin : Oh? (sambil menahan amarah) Bibik : "Kedua, saya memasak lebih sedap daripada Datin". Datin : "Siapa yg cakap?". Bibik : "Dato' yg cakap". Datin : oh? (..ggrrrrrkkk..!!!..) Bibik : "Ketiga, saya di ranjang lebih hebat daripada Datin". Datin : oh?! "Dato' juga yang cakap ker?". Bibik : "Bukan Datin.. Razman, rumah bujang sebelah rumah yang cakap, katanya Datin kurang hebat di ranjang" Datin : "ssssstt!!! Kamu mintak nak naik berapa?"

No comments:

Post a Comment