Fairmummy.blogspot.com

Sunday 29 July 2012

Surat Misteri(siri 3)


“  Aku tau….belanja kau,Najwa,Farid,Hisyam,Oldeen dan Atoi makan mee bandung kat pertama Kompleks kan?     ’’ teka Wannie.                                                                     
“Yess! Kau memang sahabat sejati aku. Tau aje...makanan kegemaran aku,” kata Sheera sambil mengangkat ibu jarinya sambil tersenyum.        Wannie tersenyum dan menganguk tanda setuju. Dengan riang Sheera mendekati teman-temannya untuk diajak menyelidiki tokoh misteri itu.                                    
Sepeninggalan Sheera, Wannie meneliti gambar-gambar tersebut. Ada sekeping gambar yang menarik perhatiannya. Foto seekor kucing putih berbulu tebal sedang tertidur lena di atas sebuah kerusi di ruang tamu. Tiba-tiba Wannie terpandang secarik kertas yang belum sempat dibaca lagi.
Buat; Wannie…
Aku sayangkan kamu
seperti aku menyayangi kucing putih
yang comel ini.
With love,
Nick.


<=Previous          Next=>

                            

No comments:

Post a Comment